Veelgestelde vragen

Levering

Waar kan ik vinden wanneer een nieuwe uitgave van een tijdschrift uitkomt?

Op de verschijningsdata pagina kun je precies vinden wanneer de nieuwe uitgaven van onze bladen in de winkel liggen. Abonnees krijgen het blad in de regel een paar dagen eerder afhankelijk van de bezorger.

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij streven er naar jouw bestelling binnen drie dagen na het plaatsen van je bestelling te versturen. In het geval van abonnementen kan het een aantal weken duren, voordat het eerstvolgende nummer bij je wordt bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Voor een bestelling vanaf 25 euro rekenen wij geen verzendkosten. Onder de 25 euro rekenen wij de volgende verzendkosten: binnen Nederland € 2,50, naar België € 4,95.
Voor abonnementen worden binnen Nederland nooit verzendkosten berekend. Voor Belgische abonnees rekenen wij eenmalig verzendkosten bij het afsluiten van het abonnement, dit vanwege de hogere kosten voor het verzenden naar België.

Er is iets mis met mijn bestelling, hoe kan ik jullie bereiken?

Wanneer je bestelling niet voldoet aan de eisen, kun je dit binnen zeven dagen na ontvangst bij de uitgever melden. Heb je jouw bestelling niet ontvangen, dan kun je dit bij F&L melden. F&L zal zorg dragen voor een correcte nakoming.

Ik woon niet in Nederland of België, maar ik wil toch een abonnement of losse uitgave bestellen, hoe doe ik dit?

Als je jouw bestelling wilt laten verzenden naar een ander land dan Nederland of België kun je contact opnemen met onze klantenservice op fnl@aboland.nl. Wij zullen dan een persoonlijke factuur voor je opstellen met daarin de specifieke verzendkosten voor jouw order en bestemming.

Bestellen

Hoe kan ik makkelijk alles vinden van een bepaald merk?

F&L Publishing Group geeft diverse bladen uit. Alle merken vindt je terug in de filtermogelijkheden op de homepage van de webshop. Via deze filters kom je direct uit bij de de abonnementen, losse uitgaven en de speciale themanummers van het betreffende merk.

Zoeken op onderwerp

In de tabs bovenin de site vindt je diverse onderwerpen waarover F&L Publishing Group tijdschriften publiceert. Je kunt kiezen voor de categorieën auto's, koken, computer & tech, kennis, vrije tijd & sport. Via deze tabs vindt je de tijdschriften die onder deze categorieën vallen.

Op de F&L webshop staat bovenaan iedere pagina een zoekveld. Daar kun je specifiekere zoektermen invullen zoals het onderwerp waarover je graag meer wilt weten.

Bestelling plaatsen

Bestellen bij F&L Publishing Group is heel eenvoudig. Klik bij de artikelen die je wilt bestellen op '+in winkelwagen', deze artikelen verschijnen rechts in beeld in je winkelwagentje. Als je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagentje hebt geplaatst klik je op de knop 'nu afrekenen'. In drie overzichtelijke stappen doorloop je nu het bestelproces.

Account aanmaken

Wanneer je een product besteld kunt je kiezen tussen het aanmaken van een account en het afrekenen als gast. Wanneer je een account aanmaakt, slaan we je gegevens voor je op en hoef je een volgende keer in onze online shop niet nogmaals je gegevens in te vullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik dit terug?

Hebt je tijdens een eerder bezoek aan onze shop een account aangemaakt maar ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen probleem. Onder het invoerveld van je wachtwoord kun je klikken op de 'wachtwoord vergeten?' We vragen je dan om het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd staat en sturen je op dit e-mailadres een nieuw wachtwoord.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt jouw abonnement op een van onze bladen schriftelijk opzeggen door ons een brief of een mail te sturen. Je kunt dit doen tot 6 weken voor de levering van het laatste nummer van je abonnement.