F&L Media geeft kinderen uit oorlogsgebieden vertrouwen in de toekomst

Kinderen hebben het recht om in vrede op te groeien. Vrij van angst en geweld. Vrij van oorlog. War Child laat kinderen in oorlogsgebieden weer spelen, zorgt voor onderwijs en helpt ze hun trauma’s te verwerken. F&L Media kondigt dan ook met trots aan War Child te steunen.

Kinderen zijn de toekomst

Naast het realiseren van onze bedrijfsdoelstellingen, vinden wij het ontzettend belangrijk om als organisatie maatschappelijk betrokken te zijn en ons in te zetten voor een betere wereld. Kinderen zijn de toekomst en daarom hebben wij gekozen voor War Child. Dankzij sport en spel, muziek en onderwijs kunnen de kinderen in oorlogsgebieden hun afschuwelijke ervaringen verwerken. Ze bouwen aan hun vertrouwen, in elkaar en in de toekomst.

Directeur Tjipke Bergsma van War Child: “Kinderen helpen kunnen we als War Child niet alleen. Mede dankzij de betrokkenheid van bedrijven en hun donaties kunnen we meer oorlogskinderen op een effectievere manier helpen. Het zijn ook bedrijven die ons lagekostenbeleid mogelijk maken, waardoor zoveel mogelijk geld naar de directe hulpverlening aan kinderen gaat. Dankzij de producten en diensten van F&L Media, de expertise én medewerkers slaagt War Child erin om een groeiend aantal kinderen te bereiken. Oorlogskinderen opnieuw vertrouwen en kansen geven doen we dus samen met elkaar.”

Directeur Arjan Kropman van F&L Media: “Met onze magazines en websites bereiken we iedere maand honderdduizenden mensen. We zetten dit bereik graag in om een organisatie als War Child te helpen oorlogskinderen een betere toekomst te geven. De jeugd van een kind hoort onbezorgd te zijn. Ik heb dit geluk gehad en ik kan me er niets bij voorstellen hoe het is om op te groeien in een oorlog, laat staan er deel van uit te maken. Geen enkel kind zou dat hoeven mee te maken. Een partij die zich hiervoor inzet, verdient alle steun. Ook dat beetje dat wij kunnen geven.”

Steun ook War Child

War Child kan altijd meer vrienden en partners gebruiken. Voelt u zich aangesproken, of wilt u meer informatie? Kijk dan eens op de site van War Child.

Afbeelding voor F&L Media geeft kinderen uit oorlogsgebieden vertrouwen in de toekomst